Dupa parerea mea la noi in tara exista 2 tipologii de manageri. Una extrem de raspandita si se refera la managerul care se crede de succes si pentru a asigura succesul afacerii care ii este incredintata doreste foarte multi bani si bugete remarcabile dar fara a garanta in vreun fel succesul businessului si adevaratul manager ( specimen extrem de rar) care te convinge sa ii incredintezi afacerea garantand rata de succes,solicitand renumeratia in functie de rata succesului si care poate aduce plus valoare real afacerii. Dar acestia sunt foarte rari . Viitorul in management cred ca il reprezinta persoana implicata 200% in proiect si care reuseste din nimic sau aproape nimic sa scoata ceva.
Roșiorii de Vede în campanie În confruntările politice s-a încetățenit ideea că în campania electorală, înainte de toate, trebuie să îți ataci adversarii și să faci promisiuni. Vedem mai multe atacuri la persoană decât informații despre propriul candidat, ca și când adversarii vor oferi alegatorilor aceste informații prin aceleași atacuri la persoană. Vedem promisiuni electorale, termen deja compromis, alegătorii așteptându-se ca acestea să nu fie respectate. Hotărârea mea pentru campania ce va să vină este de a mă concentra pe planurile pe care ar trebui să le implementeze orașul Roșiorii de Vede(factorii politici - factorii decizionali – cetățeni) dacă dorește să aibă o șansă de revenire la normal. Pentru ca suntem în faza în care luptăm pentru o funcționare normală a orașului. Încă nu putem vorbi de performanță decât dacă dorim să vorbim de fantezii și, după cum spuneam mai înainte, promisiuni electorale. Orașul are probleme, iar în campanie ar trebui să ne ocupăm de soluții...
Comentarii
Trimiteți un comentariu