Dupa parerea mea la noi in tara exista 2 tipologii de manageri. Una extrem de raspandita si se refera la managerul care se crede de succes si pentru a asigura succesul afacerii care ii este incredintata doreste foarte multi bani si bugete remarcabile dar fara a garanta in vreun fel succesul businessului si adevaratul manager ( specimen extrem de rar) care te convinge sa ii incredintezi afacerea garantand rata de succes,solicitand renumeratia in functie de rata succesului si care poate aduce plus valoare real afacerii. Dar acestia sunt foarte rari . Viitorul in management cred ca il reprezinta persoana implicata 200% in proiect si care reuseste din nimic sau aproape nimic sa scoata ceva.
Rolul pe care asistentul îl deține în organizația din care face parte are influență asupra apariției stresului, unde putem analiza în mod simultan atât rolul la serviciu, cât și rolul în comunicare și conflict. De obicei rolurile duble apar atunci când asistentul nu are o idee sau informație clară despre ce se așteaptă de la el, ce trebuie să facă cu exactitate și care îi sunt responsabilitățile la locul de muncă. În asemenea situații, asistentii sunt de obicei nemulțumiți de munca lor și au constant sentimente de nesiguranță și disconfort. Rolul conflictual la locul de muncă apare în situațiile în care asistentul trebuie să desfășoare mai multe sarcini inconsistente, care i-au fost impuse, și prin urmare le efectuează fără chef, deoarece nu ar fi trebuit să le efectueze din start și nici nu vrea să le desfășoare, iar prin urmare se simte incompetent.
Comentarii
Trimiteți un comentariu